5 Şubat 2012 Pazar

FM 2012 Oyuncu Diyalogları





FM 2012 PLAYER DIALOGS 
(FM 2012 OYUNCU DİYALOG TÜRKÇE ÇEVİRİ)




1- Şu anda ki kadromuza güç katmak için ilk 11 de oynayacak oyuncu tavsiyelerin var mı?
2- Şu anda ki kadromuza güç katmak için yedek kadroda oynayacak oyuncu tavsiyelerin var mı?
3- Kadromuza katmak için kendini geliştirebilecek potansiyelde genç bir oyuncu tavsiyen var mı?
4- Şu anda ki kadromuza faydalı olabilecek oyuncu tavsiyelerin var mı?





1- Kulübümüze uygun menajer yardımcısı tavsiyen var mı?
2- Kulübümüze uygun antrenör tavsiyen var mı?
3- Kulübümüze uygun Sağlıkçı tavsiyen var mı?
4- Kulübümüze uygun genç takım antrenörü tavsiyen var mı?
5- Kulübümüze uygun kaleci antrenörü tavsiyen var mı?
6- Kulübümüze uygun form antrenörü tavsiyen var mı?





1- Kariyerin konusunda sadece takımımıza odaklanman için milli takım kariyerini bitirmen gerektiğini düşünüyorum.
2- Milli takım görevin bizim amaç ve hedeflerimizi kötü etkiliyor ve bu yüzden milli takım kariyerini bitirmen gerektiğini düşünüyorum.





1- Antrenörün ve ben fikstürü de düşünerek senin için en iyi seçimin gelecek haftalarda yedek takımda oynamak olduğuna karar verdik.
2- İyi oynamadığın için bir süre yedek takımda oynayacaksın.
3- Davranışlarının kabuk edilebilir bir tarafı olmadığı için bir süre yedek takımda oynayacaksın.





1- Futboldan emekli olduğun zaman menajer olmayı düşünmelisin.
2- Futboldan emekli olduğun zaman menajer yardımcısı olmayı düşünmelisin.
3- Futboldan emekli olduğun zaman antrenör olmayı düşünmelisin.
4- Futboldan emekli olduğun zaman gözlemci olmayı düşünmelisin.
5- Futboldan emekli olduğun zaman sağlıkçı olmayı düşünmelisin.






1- İlk 11 de oynamak için antrenmanlarda ki performansını yükseltmelisin.
2- Takımda kalmak istiyor isen antrenmanda gelişim gösterebileceğini bana göstermelisin.





1- Andre(Tutee kısmında istediğin oyuncuyu seçebilirsin) isimli oyuncuya oyununu geliştirmesi için yardım edebilirsin.
2- Andre (Tutee kısmında istediğin oyuncuyu seçebilirsin) isimli oyuncuyu kanatların altına alıp ona akıl hocalığı yapman faydalı olacaktır.





1- Son maçta oynadığın futbol ve yaratıcılığın harikaydı, böyle devam
2- Son maçımızda ki pasların gayet başarılıydı, böyle devam
3- Son maçta forvetlerimizi pozisyona sokacak yaratıcılık hiç yoktu, onları pozisyona sokmak senin işin. Eğer ilk 11 de oynamak istiyor isen daha fazla yaratıcı olmalısın.
4- Son maçta ki pasların bir türlü yerini bulmadı, çok kısa pas hatası yaptın. Eğer ilk 11 de oynamak istiyor isen bu paslarını daha isabetli olmalı.





1- Şu anda ki formun kabul edilemez, kendini topla ve bir sonra ki maçlarda kendini göster.
2- İlk 11 de oynamak istiyor isen daha yüksek standartlarda oynamalısın.
3- Şu anda ki formun gayet iyi, böyle devam.
4- Şu anda ki formun mükemmel, böyle devam.





1- Gelecek haftalarda ki daha önemli maçlar için seni biraz dinlendireceğim.
2- Seni önümüzde ki bir kaç hafta dinlendireceğim çünkü çok yıpranmış gözüküyorsun.
3- Biraz daha dinlenmen gerekiyor onun için seni önümüzde ki ay kadroda düşünmüyorum.





1- Artık burada futbol oynamaman dolayısı ile kontratının iptal olması gerektiğini düşünüyorum. Böylelikle hem biz kurtarabileceğimiz kadar parayı kurtarabiliriz hemde sen futbol oynayacak başka bir kulüp bulabilirsin.
2- Profesyonel dışı davranışlarından bıktım, kontratını iptal etmek istiyorum.





1- Tutumlarından dolayı seni transfer listesine koyuyorum
2- Bu seviye de performansının daha da artacağını zannetmiyorum. Bu yüzden seni transfer listesine koyuyorum.
3- İdmanlar da yeteri kadar iyi olmadığın için seni transfer listesine koyuyorum.
4- Sana kadroda ihtiyacım yok bu yüzden seni transfer listesine koyuyorum.
5- Senin yerine daha iyi birisini getiriyoruz. Bu takımımız için daha iyi olacak ve bu yüzden seni transfer listesine koyuyorum.
6- Kulübümüz sana yeni bir kontrat önerecek bütçeye sahip değil ve seni bedavaya kaptırmak istemiyoruz. Bu yüzden seni transfer listesine koyacağım.
7- Yeni kontrat imzalamayacak isen kulübü de finansal açıdan düşünerek seni transfer listesine koyacağım.





1- Tutumların en kısa zamanda değişmez ise seni transfer listesine koymayı planlıyorum.
2- Maç performansın yükselmez ise seni transfer listesine koymayı planlıyorum.
3- Antrenmanlarda ki performansın artmaz ise seni transfer listesine koymayı planlıyorum.
4- Yeni bir kontrat imzalama konusunda anlaşamaz isek seni transfer listesine koymayı planlıyorum

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Öncelikle paylaşım için teşekkurler güzel bir calısma, benım sorum tam olarak konuyla alakalı deıl ama bir oyuncuyu Feeder kulube gondermek için ne yapmalıyız yardımcı olabılırmısınız ?

Adsız dedi ki...

Buypasa.com sitesinden istediğiniz ürünü inceleyebilir beğendiğiniz ürünü kolay bir şekilde elde edebilirsiniz.

Yorum Gönder